2007 m. rugpjūčio 8 d., trečiadienis

Homo-pedantico arba Seni atradimai


O šiandien aš pedantė. Ir net du kartus per dieną/perdieną. Pirmą kart ryte: tik atsibudus už akių užkliuvo visas tas bardakas ir negalėjau jo ten palikti daugintis ir plėstis. Tai ir nepalikau, susitvarkiau. Bet po to visai netikėtai pastebėjau, kad vėl jis netvarkingas. Dėl viso pikto nusprendžiau, jeigu užaugusi būsiu dailinkė, tai niekad nepiešiu namuose - per daug susikuičia viskas (ir panagės skirtingų spalvų). Gal esiu pas ką nors į svečius tada.
Užgulė mano pečius naujos mini-problemėlės, dėl artėjančio Baltic sound'o, tiksliau dėl palapinės, kurios nėra. O ponas Šulija šį kartą visiškai naglas... Pakvipo Bliuzu:)
Ogi nūnai apsireiškęs pedantiškumo proveržis turėjo teigiamų aspektų: radau mažą-seną-užrasų-knygutę, tokią su ružavais triušiukais, kvepiančią vaikyste. Bet gi visa, kas svarbiausia, glūdi viduje(bent jau mžose-senose-užrašų-knygutėse);D Radau ilgut ilgutėlį sąrašą: "mėgstamiausi mano filmai".
O didis nušvitime - aš gi neblogus filmus anksčiau žiūrėjau. Dar pridėjau apie 10 filmų, kuriuos kaip tik prisiminiau ir kurių ten nebuvo. Suskaičiavau 36 pavadinimus. Nusprenžiau vis papildyti:) Taip taip taip. Verčiant kitą puslapį dar radau "mėgstamiausios mano knygos" sąrašas beveik padoraus ilgio, bet iš jo vertėtų keletą išbraukti, dar šį bei tą įrašyti. Taigi taigi taigi: 28 knygos. Be viso šito dar užmečiau akį į nesėkmingus bandymus surašyti mėgstamiausias dainas... Mat jų per daug ir per sunku visas atsiminti. Dar radau saldžiai kvepiančių kramtomos gumos "love is..." popierėlių.
O po to skaičiau kažkokio nežinomo autoriaus knygą keistu pavadinimu ir ji man nepatiko. Daugiau nesirinksiu knygų pagal viršelį;D




Komentarų nėra: