2007 m. rugpjūčio 13 d., pirmadienis

Rainer Maria Rilke


"Gatvė buvo pernelyg tuščia, jos tuštuma nuobodžiavo, traukė man iš po kojų žingsnius ir kaukšėjo jais čia vienur, čia kitur nelyginant kurpėmis. Moteris išsigando ir pasikėlė iš savęs, pernelyg staigiai, pernelyg smarkiai, tad veidas pasiliko jos delnuose. Mačiau, kaip jis ten guli, mačiau jo tuščią formą. Reikėjo neapsakomų pastangų neatittraukti žvilgsnio nuo tų rankų ir nepasižiūrėti, kas nuo jų atsiplėšė. Buvo kraupu matyti veidą iš vidinės pusės, bet vis dėlto daug labiau aš bijojau nuogos žaizdotos galvos, nepridengtos veidu."

2 komentarai:

jUSTE rašė...

Aš žinau šitą knygą, bet ji man paliko neskaityta..

p.s.šita vieta matyt labiausiai įsiminė

Mildeo rašė...

o aš dar mielai paskaityčiau antrąkart...nes perverčiau, dar pažiūrinėjau ir užsimaniau:D